fredag 13 januari 2012

Blooming Friday.

Veckans Blommiga tema är 'Mittpunkt'
Tänker direkt på blommornas mitt och valde dessa.

Buskvallmo - Romneya coulteri.


Höstanemon - Anemone hupehensis.


Lilium 'Ebony'


Meconopsis prattii.


Pulsatilla ludoviciana.

Hos Katarina på bloggen 'Roses and Stuff' kan du se fler tolkningar på temat 'Mittpunkt'

Har fortfarande problem att se och skriva på vissa av era bloggar.
Bilden 'fryser' eller så blir den helt vit.
Kommentarer som blir skrivna här kan jag läsa genom instrumentpanelen men kan inte kommentera själv.
Har förstått att jag inte är ensam om dessa problem och hoppas Blogger snarast löser det.

Vill även säga Hej och Välkommen till ny följare.
Roligt att du har hittat hit.

Önskar er alla en Trevlig fredag kväll.


9 kommentarer:

  1. Vilka fina blombilder.

    Ha en riktigt trevlig helg
    Gunilla

    SvaraRadera
  2. Mycket vackra mittpunkter! =)
    Har du provat att byta webbläsare? Jag har problem att se bilder på vissa bloggar när jag använder Internet Explorer, men med Google Chrome går det fint. Kan vara värt att testa i alla fall.
    Ha det fint! /Caroline

    SvaraRadera
  3. Beautiful pictures - the Pulsatilla is a wonderful colour.
    Have a good weekend.

    SvaraRadera
  4. Snygga mittpunkter! Buskvallmon speciellt!
    Tycker också att Google Chrome fungerar bra.
    Trevlig helg!
    Ulrika

    SvaraRadera
  5. Åh, vad jag längtar till vår/sommar när jag ser dina fina blomfoton.
    Kram!

    SvaraRadera
  6. Fina mittpunkter Helen ! Har också sett att fler har problem, det verkar som det funkar bättre när man använder Mozilla Firefox. Hoppas det löser sig.
    Kram !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera
  7. Så otroligt vackert!
    Ha det bäst!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  8. Väldigt vacker Pulsatilla!

    SvaraRadera
  9. Du har valt så vackra blommor - jag njuter och längtar till sommaren!

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...