torsdag 7 mars 2013

Värt att fira!

I dag är det 3 år sedan jag gjorde det första inlägget som bloggare.
Det har skrivits 613 inlägg.
135.594 unika besök visar att ni har tyckt det har funnits något intressant att läsa.
Fantastiskt och helt underbart!
 
 
Har läst och inspirerats av era bloggar och vill med en utlottning visa min uppskattning och tacksamhet till er alla.
 
Tänkte att en trädgårdstidning är en bra utlottning och har därför valt tidskriften
En tidning som kommer ut med 5 nummer/år.
 
 
Repotage från trädgårdar som ligger i zon 5-8.
 Många fina bilder på odlingsvärda/ovanliga växter.
 Alla bilder i färg.
Lika spännande läsning för er som har trädgårdar i söder som i norr.
 
Hur gör man då?
Jo, vi gör det enkelt.
Skriv en kommentar under det här inlägget.
Du får väldigt gärna tipsa om utlottningen från din egna blogg.
 
 
Men det är absolut inget krav.
 
Dragning sker under söndag kväll 10 februari.
 
 
Stort TACK till er alla som ger mig inspiration att skriva nya inlägg.
Stort TACK för alla snälla och trevliga kommentarer ni lämnar.
 
Må väl!
 
 


34 kommentarer:

  1. Åh, vilken utlottning. Jag som förra året blev med trädgård i zon 5, börjar inse att mycket skrivs och visas för de lägre zonerna.
    Å snälla fortsätt blogga, kunskapen och inspirationen på är super!
    /Anna

    SvaraRadera
  2. Heisann i Piteå!
    Fantastiske seertall du har, og masse innlegg på 3 år-GRATULERER!
    Hilsen Tone

    SvaraRadera
  3. Grattis till 3 år.Läser din blogg med glädje.Har fått en hel del tips hos dig.Vill gärna vara med och hoppas på tur.
    Kram Gunsan

    SvaraRadera
  4. TILLYKKE med de 3 års blog og mange fine indlæg,glæder mig til at se mere mere ;)

    SvaraRadera
  5. Stort grattis på tre-års dagen!
    Jag har ju redan haft turen att vinna prenumerationen på den fina tidningen.
    Ha det fint.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  6. Grattis! Bra jobbat!
    Klart man vill vara med i utlottningen av den tidningen! Även om jag inte bor i Norrland så har jag nästan norrlandsklimat ;-)

    SvaraRadera
  7. Grattis ! Vill gärna vara med. Jag har länkat.

    Kram

    SvaraRadera
  8. Stort GRATTIS till de 3 åren! Tänk vad tiden går snabbt när man har roligt! :) (Jag står över utlottningen till förmån för de som bor i kallare zoner). Kram Kristina

    SvaraRadera
  9. Hei gratulerer så mye med 3 års dagen. Ha en hyggelig feiring! Anne

    SvaraRadera
  10. Fantastiskt har det redan gått 3 år.
    Ja tiden bara rinner iväg.

    Jag kikar in och får många fina råd och tips.

    Ha en riktigt fin fortsättning på veckan

    SvaraRadera
  11. De tre åren har gått snabbt. Återvänder då och då för att kika in bland såråden. Där finns mycket att ta till i dessa såtider. Via Sta och även vid sidan av har en del fröutbyte skett. Här finns det en och annan "Helenväxt".
    /Anette

    SvaraRadera
  12. Tre år, då har jag inte missat så mycket, vilken tur :)Jag är gärna med i lotteriet för bra trädgårdstidningar kan man inte få för många av.

    SvaraRadera
  13. Vilken tur för oss läsare att du började blogga! För mig är din blogg och din hemsida en källa till inspiration och kunskap - stort tack för det!
    Jag är gärna med på lotteriet:-)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  14. Dina tre bloggår tackar och bockar vi andra för...vilken inspirationskälla att ösa ur...=)

    Kram Ninni

    SvaraRadera
  15. Jag blir så glad över att det finns tidskrifter för trädgårdar belägna i kalla zoner och inte bara för zon I-II. Även om jag bor i zon III glädjer det mig.
    Kram och tack för alla härliga inlägg du gör!
    Törnrosa

    SvaraRadera
  16. Grattis på tre-års-bloggar-dagen!
    Jag kan bara stämma in i de andras lovord, din blogg är toppen.
    Tidningen Trädgård Norr den är toppen den med.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  17. Jag vill väldigt gärna vara med i utlottningen. Bor i Härjedalen så jag tror att några av växterna i tidningen kanske skulle passa i min trädgård :-)
    joelman@live.se

    SvaraRadera
  18. Jag vill vara med och tävla! =)
    Och jag är Jeanette (jeanette_swardh@hotmail.com)

    SvaraRadera
  19. Vill gärna vara med i utlottningen! Tack för en toppenblogg, inspirerar och informerar!
    Hälsningar Sussi sussilind@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Vill gärna va med på din utlottning.
    Är ofta inne och läser din blogg.
    Hoppas på tur.

    SvaraRadera
  21. Tillykke med bloggens 3 års fødselsdag. Jeg nyder at læse dine inspirerende indlæg og læse om alle de spændende planter du sår :-)

    SvaraRadera
  22. Vad roligt, grattis till 3 år med en fullmatad blogg! Jag vill gärna vara med i utlottningen även om min trädgården inte kan sägas ligga i norr :). Fast det beror ju så klart på vad man jämför med. Jämför man med Spanien ligger den ju i norr!
    Hälsningar
    Katarina

    SvaraRadera
  23. Grattis på 3-årsdagen! Jag vill gärna delta i utlottningen tack.

    SvaraRadera
  24. Ett stort GRATTIS till dig och din blogg :-)
    Naturligtvis tackar man inte nej till chansen att vinna;)
    Är heltokig i alla tidningar som tar upp ämnet växter.

    Kram / Therése

    SvaraRadera
  25. Carola i Unbyn8 mars 2013 kl. 19:09

    Grattis på...födelsedagen måste jag väl säga :-) Jätteroligt att läsa om dina odlingar. Trädgård i Norr är en supertidning för oss som bor i lite kyligare nejder.

    SvaraRadera
  26. Jättestort grattis till dig och din fina blogg! Jag vill gärna vara med i den fina utlottningen!

    Kram Ulrika

    SvaraRadera
  27. Hej! Jag är gärna med på utlottning! Din blogg är härlig.

    SvaraRadera
  28. Hej! Jag är gärna med på utlottning! Din blogg är härlig.

    SvaraRadera
  29. Din blogg är en favorit hos mig!
    Grattis! Fira och ha det bra.

    SvaraRadera
  30. Tittar in nästan varje dag och insuper lite inspiration!

    SvaraRadera
  31. Tack för dina goa kommentarer hos mej! Jag blir så glad i hjärtat!

    Kramar Eva-Mari

    SvaraRadera
  32. Tiden går otroligt fort. Tittar ofta in till dig men har varit mycket dålig på att kommentera.
    Fortsatt trevlig söndag
    Birgitta

    SvaraRadera
  33. Hej! Du har verkligen en nyttig blogg. Här finns det mycket att lära. Jag läste också din braiga artikel i senaste Trädgård Norr. Jag har alltså redan tidningen så räkna inte med mig i utlottningen!

    SvaraRadera
  34. GrattiS till dina bloggår . Tiden går fort:) fin utlottning! Är gärna med...att läsa om växter och trädgård får man aldrig nog av;)

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...