onsdag 27 mars 2013

Skickat ett vykort.

Fick för ett litet tag sedan förfrågan av redaktören Anette Sievers ifall jag ville skicka ett bloggvykort till tidningen 'Hus & Hem Trädgård. 
 
 
Det lät ju roligt så visst ville jag det.
 
 
Fler vykort kom från
 
 
I tidningen finns det även många fina artiklar, tips, råd och nyheter att läsa om.
Extra spännande var det att se och läsa mer om Anna-Karins trädgård med bloggen
 
Har köpt lösnummer av Hus & Hem Trädgård tidigare men nu blir det mer regelbundet eftersom jag gillade det jag såg.
 
Tidningen kommer ut idag så köp den gärna så får du läsa vad vi har skrivit om.
Fler artiklar och tidigare skrivna vykort från andra bloggare hittar du här.
 
Önskar er alla en solig dag!
Må väl!
 
 
 

15 kommentarer:

  1. Vad kul!Grattis till det :)
    Jag letade faktist i helgen efter tidningen för att läsa om Anna-Karins trädgård men hittade inte den nu förstår jag varför :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  2. Kul! jag prenumererar på tidningen - gillar den verkligen på alla sätt.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Den ska vi köpa.När jag kan gå igen.Inflammation i vristen.Ont i aj aj.Kram

    SvaraRadera
  4. Vad roligt! Ska kolla efter den nästa gång jag handlar:)).
    Ha det gott.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Kul!
    Jag måste köpa tidningen och läsa.
    Ha det bra.

    SvaraRadera
  6. Jätteroligt! Då ska jag köpa den.
    Ha det!

    SvaraRadera
  7. Hei! Så morsomt. Bladet skal kjøpes. Gratulerer! Anne

    SvaraRadera
  8. Läste ditt vykort idag! Blev så glad att se så många kända ansikten i tidningen. Roligt!
    Bamsekram
    Hélena

    SvaraRadera
  9. Va kul! Då måste jag nog köpa tidningen den här gången:-)
    Glad påsk!
    Kram!

    SvaraRadera
  10. Så roligt.
    Jag får kika efter tidningen också.


    En riktigt fin Påsk önskar jag dig.

    SvaraRadera
  11. Ser bra ut - men hva er egentlig et vykort/bloggvykort?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hus & Hem Trädgård försöker 'knyta' samman tidningen och deras hemsida genom att erbjuda trädgårdsbloggare att delta genom att skriva ett 'vykort'. Man får svara på tre frågor :=)

      Radera
  12. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  13. Men, så roligt! Kul!

    Tack för hälsningen. Den värmde.

    Hoppas du får en riktigt fin påsk!
    //Linda

    (Kunde visst inte stava - därav raderingen ;)

    SvaraRadera
  14. Så glad för din skull...ska genast kolla efter tidningen...=)

    Trevlig påsk..!!

    Kram Ninni

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...