måndag 24 december 2012

Och vinnaren är........

Julaftonen lider mot sitt slut.
Mätt och belåten kan man nu ligga och slappa framför TV en stund.
 
En vinnare har dragits som får en årsprenumeration av trädgårdstidningen 'Trädgård i Norr'
 
Namnlapparna lades upp och ner på köksbordet efter det att dom hade blandats väl.
I skenet av endast tända ljus drogs lappen med namnet......
 
 
Maria med bloggen 'Sabelhagens olivlund'
 
Stort GRATTIS till dig Maria!
Maila mig din adress så fixar jag prenumerationen.
 
Stort TACK till er andra som ville vara med.
 
Önskar er Alla en härlig avslutning på Julaftonens kväll.
 
God Jul!
 
 

14 kommentarer:

  1. Grattis till Maria! Tack för en trevlig (och snabb) tävling:)

    God fortsättning!
    Kram Eva-Mari

    SvaraRadera
  2. Grattis Maria.Fin Julklapp att få.MVH

    SvaraRadera
  3. Åh, grattis Maria! Det blir en klapp att njuta länge av. :-)

    SvaraRadera
  4. Åh, vad roligt! Vad glad jag blir!!! Tack snälla du:)).
    Jag mailar dig nu.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  5. God fortsättning på dig och Grattis till Maria.
    Annika

    SvaraRadera
  6. Helen,

    önskar dig en god fortsättning på helgerna. Nu när vi passerat vintersolståndet så kan vi börja nedräkningen till vårens fröjder.

    Gunilla /Hagtorpet

    SvaraRadera
  7. God fortsättning på julen bästa Helen! Typiskt att jag missade den fina utlottningen ... men stort grattis till Maria! Och en stor kram till dig!

    SvaraRadera
  8. Grattis Maria och tack Helen för ännu en trevlig tävling :) God fortsättning!

    SvaraRadera
  9. Gratulerer til vinneren og en fortsatt god jul til dere alle sammen!

    SvaraRadera
  10. God fortsättning till dig!
    O grattis till Maria hon har då tur just nu :-)
    KRAM från mig!

    SvaraRadera
  11. Grattis Maria! Ditt första nummer av Trädgård Norr kommer i din brevlåda 1 februari! : )
    God Jul och Gott Nytt År önskar Marie, Trädgård Norr! : )

    SvaraRadera
  12. Grattis till vinnaren!
    Och god fortsättning till dig! Hoppas du håller dig inne så att du inte fryser ihjäl!
    Julhälsningar
    Katarina

    SvaraRadera
  13. Grattis till Maria och en hälsning till dig, fast nu får man väl säga gott nytt år istället för god jul :)

    SvaraRadera
  14. Den utlottningen missade jag tyvärr! Datorn har varit hos doktorn en tid så jag har en del att ta igen!
    God fortsättning!/Laila

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...