tisdag 30 oktober 2012

Gillar du frösådd?

Oktober månad lider mot sitt slut.
 Det är tid för att vila lite från trädgården och bara mysa inne med tända ljus och en god bok.
Snart börjar frökatalogerna komma i brevlådan och man kan åter igen planera frösådderna inför våren 2013.
 
Har lite frön över som jag gärna delar med mig av.
 Vilka det är skrivs in på hemsidan under rubriken ' Frölista'
 
Titta gärna in då och då eftersom listan förändras ibland.
 
Hur jag har gjort vid olika frösådder kan man även hitta med text och bild på hemsidan under rubriken 'Frösådd'

Finns även här på bloggens högra sida under rubriken 'Frösådder'

Viktigt att påpeka är att:
 Det är inte det enda eller rätta sättet utan bara hur jag har gjort.
 
Ha ne!
 
 

4 kommentarer:

  1. Va kul Helen! Gissa om jag skall hålla koll på den sidan? :-)
    Jag är faktiskt ofta inne på din hemsida och läser hur du gör med frösådderna. Du förklarar så bra och jag får massor med inspiration av att läsa om hur du gör....du får det att verka enkelt att fröså så då finns det ju inga ursäkter för mig att inte göra det heller:-)
    Ha en fin tisdag!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du har hjälp av min hemsida.
      Att den sedan även inspirerar gör mig superglad :=)
      Det är det som är hela vitsen med hemsidan och bloggen...

      Radera
  2. Jeg hadde samme opplevelsen :) Pluselig (!) oppdaget jeg siden og har kost meg med den :) Nå håper jeg andre som er like trege som meg også får øynene opp for den! Alt vel! (Ps. Flott at du likte kortene. Hun som har laget dem er med i siste boken til Claus som kommer nå, om drivhus)

    SvaraRadera
  3. 1000 - Tack för fröerna, nu återstår att se om jag lyckas lika bra som du med frösådderna...
    Trevlig helg.

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...