söndag 9 mars 2014

Lotterna är dragna.

Lotterna är dragna,
  vinnaren av 'min trädgårdsdagbok' är......
Helena H.
 
Vinnaren av fröpåsarna med
Tagetes 'Mowgli Bicolour
Lobelia 'Crystal Palace'
Lobelia 'Saphir'
är.....
Lillys stick och syhörna.
 
Vinnaren av fröpåsarna med
Tagetes 'Glow'
Tagetes 'Favourite Red'
Tagetes 'Jolly Jester'
är.....
Erika Drewke.
 
Stort GRATTIS till er tre.
Maila mig era adresser så kommer vinsterna i brevlådan.
 
Stort TACK till er andra som ville vara med i utlottningen.
 
Trevlig avslutning på helgen.
Må väl!
 
 

4 kommentarer:

  1. Hurra! Tack snälla Helen!

    SvaraRadera
  2. Åh vad kul!
    Jag har skickat mail till den adressen jag hittade, hoppas den stämmer!

    SvaraRadera

Jag blir så glad över att du tar dig tid för att skriva en kommentar. Tack!

Näst sista dag på år 2023

Om det nu ska bli ett enda inlägg i år får det bli det här.  Stort och varmt Tack er alla som fortfarande tittar in på bloggen trots att den...